OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy obowiązują przy realizacji umów sprzedaży zawieranych pomiędzy "RXONE" z siedzibą w miejscowości 37-400 Nisko, przy ul. Polna 4, Racławice, posługujący się numerem identyfikacji podatkowej NIP 602-007-99-53 zwanym dalej Sprzedającym, a Kontrahentami Sprzedającego.
1.2 Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy mają zastosowanie wyłącznie pomiędzy przedsiębiorcami w rozumieniu art. 431 Kodeksu Cywilnego.
1.3 Poniższe warunki mogą ulec zmianie, o wszelkich aktualizacjach Kontrahenci będą informowani na bieżąco.
§ 2.
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
2.1 Minimalna wartość zamówienia hurtowego wynosi 300 zł netto.
2.2 Minimalna ilość możliwa do zamówienia danego produkty- 3 sztuki
2.3 Zamówienia na produkty Sprzedającego są przyjmowane w formie elektronicznej na platformie B2B pod adresem rxone.pl, poprzez email: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 570 543 095.
UWAGA zamówienia składane przez platformę B2B są realizowane w pierwszej kolejności.
§ 3.
DOSTAWY
3.1 Sprzedający korzysta z usług kurierskich firmy Inpost.
3.2 Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia towaru, na swój koszt tylko po wcześniejszym ustaleniu z zamawiającym.
3.3 Koszt transportu:
PRZESYŁKA KURIERSKA - 14 ZŁ
PRZESYŁKA KURIERSKA POBRANIOWA - 16 ZŁ
PÓŁPALETA - DO 100 KG - 55 ZŁ
PÓŁPALETA - DO 200 KG - 65 ZŁ
PÓŁPALETA - DO 300 KG - 70 ZŁ
PALETA - DO 400 KG - 100 ZŁ
PALETA - DO 600 KG - 110 ZŁ
PALETA - DO 800 KG - 125 ZŁ
PALETA - DO 1000 KG -130 ZŁ
3.4 W przypadku podania przez Zamawiającego błędnego adresu miejsca dostawy, ilości i niewłaściwego asortymentu, Sprzedający zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego kosztami transportu wynikającymi z pomyłki.
§ 4.
TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
4.1 Termin realizacji zamówienia 2 dni robocze.
4.2 Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, w przypadku braku zamawianego towaru, bądź innych przyczyn, po wcześniejszym poinformowaniu Kontrahenta.
§ 5.
REKLAMACJE Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI W DOSTAWIE
5.1 Wszelkie niezgodności w dostawie Zamawiający jest zobowiązany zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu dostawy lub najpóźniej do 2 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki.
5.2 Sprzedający przyjmuje reklamacje towaru w przypadku:
- wysyłki towaru niezgodnego z zamówieniem;
- wysyłki produktów z krótkim terminem ważności;
- uszkodzeń przesyłki wynikającej z transportu, tylko i wyłącznie za okazaniem protokołu szkody sporządzonego przez firmę kurierską. W przypadku braku protokołu produkty nie zostaną przyjęte.
5.3 Sprzedający nie przyjmuje reklamacji towaru jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu przesyłki.
§ 6.
PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA
6.1 Sprzedający wymaga, przy 2 pierwszych zamówieniach płatności za pobraniem. Na kolejne zamówienia Sprzedający ustala termin płatności indywidualnie dla każdego klienta
6.2 Sprzedający wymaga od Zamawiających terminowego opłacania faktur.
6.3 W przypadku zalegania z płatnościami, Sprzedający wstrzymuje nowe zamówienia do momentu uregulowania przeterminowanych faktur.
6.4 W przypadku nie dokonania płatności przez Zamawiającego pomimo przychodzących powiadomień, Sprzedający kieruje sprawę do windykacji.
Zespół RXONE